Zwroty i reklamacje


Zwrot zakupionego produktu

Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W sklepie nbut.pl czas na odstąpienie od umowy wynosi 100 dni od dostarczenia zamówionego towaru. Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych dokona zwrotu należności w sposób wybrany przez Kupującego. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Regulaminie sklepu.

Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy (*pdf)
wzór nie jest obowiązkowy

Adres odesłania produktu:

Magley
Paweł Goliasz
ul. Kamykowa 44A lok. 2
03-289 Warszawa

Reklamacja zakupionego produktu

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na adres korespondencyjny Sprzedającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@magley.pl. Sprzedający odpowie na nie najszybciej jak to będzie możliwe, nie później niż w terminie 14 dni.

Wzór formularza reklamacji (*pdf)
wzór nie jest obowiązkowy

Adres odesłania produktu:

Magley
Paweł Goliasz
ul. Kamykowa 44A lok. 2
03-289 Warszawa

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Rozpatrywanie reklamacji:
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Państwu równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inny, dostępny (do wyboru). Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy do 5 dni roboczych po rozpatrzeniu reklamacji - zwracany jest koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej, tj. listu poleconego lub paczki pocztowej.

Uszkodzenie przesyłki:
Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki podczas jej odbioru. W przypadku, gdy nosi ona ślady uszkodzenia prosimy w obecności doręczyciela (listonosz, kurier) spisać protokół szkody. Protokół nie jest wymagany, ale ułatwi i przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.

Pomyłka w wysyłce:
Jeżeli pomyłka w wysyłce zamówionego przez Państwa towaru nastąpiła z naszej winy koszty wymiany i zwrotu takiego towaru ponosimy oczywiście my. Dołożymy wszelkich starań aby właściwy towar otrzymali Państwo jak najszybciej.

Wada produktu:
Każdy produkt jest przed wysyłką sprawdzany i taka sytuacja praktycznie się nie zdarza. Jednak, gdyby okazało się, że otrzymany towar ma wadę prosimy o zgłoszenie tego faktu z podaniem numeru zamówienia, nazwy towaru i opisem uszkodzenia.

Zaginięcie przesyłki:
Na szczęście jest to sytuacja naprawdę bardzo rzadka. W przypadku niedostarczenie przesyłki prosimy o zgłoszenie tego faktu za pomocą wiadomości e-mail. W przypadku zaginięcia przesyłki Klient otrzymuje nowy towar lub zwrot całości poniesionych kosztów.